eXTReMe Tracker

september 01, 2019

Minu Eesti vanaema

Läbi saabki see 1. september.
Pusa 2 sai 2-aastaseks. Vanemad oleksid tähistanud 57. pulma-aastapäeva. Õnneks ei alanud kool. Leidub veel normaalseid õppeasutusi, mis pühapäeval kinni.
Suvi sai ka läbi. Üks kohutavamaid, mis mul olnud on. Eile jõudsin järeldusele, et kui midagi tegime, kuskil käisime, olin keeruline. Kui kodus istusime, olin suisa väljakannatamatu. Täitsa tige kohe.
Käisime Kommuunikaaslasega "Minu Eesti vanaema" vaatamas. Julia Augi mäletan Katarina II seriaalist ja "Seltsimees lapsest". Esimeses mängis ta oma vastikut rolli nii vastikult, et oligi vastik.
Loomulikult lähevad sellised lood hinge. Samas ei näe Eesti seadus ette, et inimesel võib olla kaks kodakondsust. Otsustama oleks pidanud.
Näitlejatöö oli hea. Lahendused ootamatud ja moodsad. Valgus mängis. Miski ei häirinud. Meeldis väga. Soovitan, kes pole veel näinud.

Kommentaare ei ole: