eXTReMe Tracker

september 10, 2019

Kõik on väljamõeldav

Minu sotsiaalmeediakontole potsatas kellegi Marie Forleo täna ilmuva raamatu "Kõik on väljamõeldav" reklaam. Ma polnud varem sellisest inimesest kuulnudki, mis ei tähenda, et teda olemas poleks. Täiesti reaalselt eksisteeriv isik. Maailmakuulus ka ja puha, ainult et minul polnud senini tema olemasolust aimugi.
Ametilt karjääricoach, kes keskendub edu saladusele. See tuleb tal vist hästi välja, sest on väga tuntuks saanud. Isegi Oprah shows on käinud esinemas.
Nüüd olen kahevahel: kas osta või mitte osta. Inimeste tagasiside laias ilmas on positiivne. Samas ei ole ma eneseabiraamatutest siiani mitte midagi uut leidnud. Midagi sellist, mida varem teadnud ei oleks. Kardan pettuda. Mis selles raamatus siis teistmoodi peaks olema?
Kõikides eneseabiraamatutes pasundatakse sellest, kuidas teos elu muudab ja mõtlemise muutmine elu muudab ja lubatakse pudrumägesid ja piimajõgesid. Muudab elu jah, aga raamatu autori oma, kes teenib minu ostult. Tema saab rikkaks. Mina pole seni nende abil ei rikkaks ega õnnelikuks saanud. Mingid harjumused ja mantrad on tekkinud, mida aegajalt viljelen ja lausun. Üks vist isegi natuke töötab, aga tõesti ainult natuke.
Iga asja peale korrutada "Kõik on väljamõeldav" on ka imelik. See on nii kohmakas ja kõlab totralt.
Rehv läheb katki - lahendust on vaja. "Kõik on väljamõeldav."
Töö tahab tappa. "Kõik on väljamõeldav."
Naaber ujutas korteri üle. "Kõik on väljamõeldav."
Tahaks rikkaks saada. "Kõik on väljamõeldav."
No ma ei tea.

Kommentaare ei ole: