eXTReMe Tracker

september 05, 2019

Elektrik Aleksei

Lugesin anekdooti.
Kui mees magama jäi, võtsin salaja ta telefoni ja hakkasin kontakte läbi vaatama.
Leidsin kolm numbrit, mille nimed olid "Helgeimad mälestused," "Kuldsed pisarad" ja "Unenägude jumalanna." 
Läksin täiesti pöördesse ja otsustasin välja uurida, keda mu romantiline siga nende nimede taga varjab.
Esimese numbri peale võttis toru vastu mehe ema.
Tuligi välja, et "Helgeim mälestus" on mehe ema, "Kuldne pisar" on mehe õde ja "Unenägude jumalanna" taga peitub minu enda telefoninumber.
Südametunnistus hakkas painama - oh, miks ma küll olin oma mehest kohe nii halvasti arvanud?!
Kirjutasin tänutäheks ja suurest heldimusest oma majapoole tema nimele.
Kui ma mehe emale kontaktnimedest rääkisin, kinkis ta tänutundest mehele kuldkella.
Õde kinkis mehele uue auto.
Mees võttis kõik tänulikult vastu ja poetas pisaragi.
Siis võttis ta kõik oma kingitused ja läks abiellus sellega, kes peitus telefonis nime taga "Elektrik Aleksei..."


Huvitav, kas see Aleksei oli naine või mees.

Kommentaare ei ole: