eXTReMe Tracker

september 11, 2019

Jalakrambid on seotud rahamuredega

Juhtusin Õhtulehest jalakrambiteemalist artiklit lugema. Tuttav mure, mis mindki aeg-ajalt kimbutab. Olen tarbinud magneesiumi nii vedelal kui tahkel kujul - eriti ei aita.
Küll aga mõtlen tagasi ülikooliaegse massööri peale, kellele ka oma häda kord kurtsin. Tema, suur hiina meditsiini austaja ja huviline, palus mõelda hoopis rahaasjadele. Jalakrampide põhjuseks olla rahaprobleemid.
Hakkasin end jälgima ja minu puhul peab 95% paika. Kohe, kui näpud põhjas, jalad krampis. Et siis finantsseis kõiges süüdi.
Ma pole mingi ebausklik, aga hiina meditsiin on kohati vist küll targem kui tavameditsiin. Nii töötab hiina meditsiini teooria minu puhul alati nohust lahtisaamisel. Nohu tekkivat solvumisest. Piisab vaid esimeste sümptomite puhul mõelda, kes solvas ja talle andestada. Nohu pole. Aastaid juba.
Kõrvavalu pidi tekkima sellest, et inimene ei soovi teatud asju kuulda. Kurguvalu sellest, et hoiab sõnu endas. Mõned mõtted tuleks valjusti välja öelda. Loogiliselt võttes peaks silmaprobleemid tekkima sellest, mida näha ei taha.

1 kommentaar:

Manjana ütles ...

jah, mulle ka hiina meditsiin meeldib, aga seda jala-raha asja ma ei teadnudki.
mul ka nohu pole juba mitu aastat. ma võtan natuke laiemalt, mitte kui solvumist, vaid üldse ei tohi kellestki halvasti mõelda. muarust aevastamine ongi selleks, et peast halbu mõtteid välja saada.