eXTReMe Tracker

jaanuar 20, 2013

Mõttejõul ravimine

Olen hääletu. Ammu pole häälega probleeme olnud ehk see on pikemat aega alles olnud. Nooremana kähisesin mitu korda aastas. Hiina meditsiini järgi tahab inimene end kurgutõbede korral kellelegi kuuldavaks teha. Ma tahan küll, et mõned inimesed märkaksid, aga kui ei märka, pole ka midagi. Pärm pidi hääle puudumise vastu aitama, aga pole proovinud.
Nohu on ka. Hiinlased põhjendavad nohu tekkimist solvumisega. No ma ei tea - võibolla olengi solvunud. Aga kelle peale? Kui vaid teaks, aitaks see ehk ka nohu ravimisel.
Kõrv valutab. Eelneva teooria järgi tahaksin tõepoolest mitte kuulda mõnda asja, mida olen sunnitud kuulma. Tegelikkuses peaksin hoopis mütsi kandma.
Selg annab tunda. Järelikult on esivanemad oma koormad mulle kukile pannud.
Jalg kisub krampi. Tuleks vist veel rohkem tööd teha, sest see annab tunnistust finantsmuredest.
Ah, uskuda võib ju kõike. Tööta, kui palju tahad, kogu maailma tööd sa niikuinii ei jõua ära teha. Lihtsalt vanust on juba. Enda eest tuleb natuke juba hoolt kandma hakata.Väikeste sammudega. Joon juba kord päevas magneesiumi vedelal kujul. Tuju on parem ja üldine enesetunne ka.
Talvel on elu lumelill.

Kommentaare ei ole: