eXTReMe Tracker

jaanuar 07, 2013

Fatseebok - ma tean, et mul on probleem

Olen üsna kergesti sõltuvusse sattuv inimene. Nii olen ma näiteks kohvisõltlane, asjadesõltlane, teatrisõltlane, alkoholisõltlane, arvutisõltlane. Õnneks olen täpselt nii kaua sõltuv, kuni kraami jagub. Kui kohv on otsas, siis joon teed. Kui kontod on tühjad, siis ostlemas ei käi. Kui veini pole, siis pole põhjust ka juua (võtsime kommuunikaaslasega eile vastu otsuse, et ise enam napsu ei osta, aga kui külas pakutakse, siis ära ei ütle).
Internetiga on natuke teistmoodi. Seda on peaaegu kogu aeg ja igal pool, kuigi üleeile oli tunne, et hakkab teine vist otsa saama, sest 4G netipulk ma oma lemmikajaviitega tegeleda ei lasknud. Mul hakkasid ilmnema juba hulluksminemise tundemärgid, kui proovisin kasutada veel viimast päästerõngast. Vahetasin 4G 3+G vastu. Ja sain oma Interneti tagasi. Ju siis EMT mast jälle ei tööta.
Nüüd saan fatseebokis jälle intellektuaalsetes vestlustes osaleda. Näiteks kaduvuse teemadel.
A: The less people you chill with,the less problems you deal with!
B: Ma mõtlesin väiksena, et mida vähem inimesi ma tunnen, seda vähem ma pean tulevikus matustel käima...
Ja äri saab fatseebokis ka ajada: müün kohe ära D. Teletupsude DVDd.
Käigu põrgusse need, kes ütlevad, et kui päevas kulub üle kahe tunni facebooki peale, tuleb tunnistada probleemi või suurim ajaröövel on FB. Tööd jõuab hiljem ka teha, ega see jänes ole, et eest ära jookseb...

Kommentaare ei ole: