eXTReMe Tracker

jaanuar 09, 2013

Elu on odav, elada on kallis

Sel nädalal on mulle helistatud iga päev kuskilt ja üritatud müüa elukindlustust. Täna SEBist. Kuidas on võimalik üldse kellegi elu kindlustada?! See tundub nii absurdne, kui mõtlema hakata. Samas ma tean, et näiteks kodulaenu võtjad peavad end sundkindlustama ning lepingus on kirjas, et kolme aasta jooksul ei tohi end tappa. Mulle tundub see ikkagi kummaline, et kõik mind äkki pommitama on hakanud. Kas ma olen jõudnud juba sellisesse ikka? Mõtlesin, et kõigepealt tuleb luudehõrenemise periood (vaagisin täna, et peaks endale naelad alla ostma, et luid ei murraks - äkki ei kasva enam õigesti kokku) ja siis hallikarvaperiood (milleks siis juuksevärvid olemas on!), aga mind on juba maha kantud. Homme lähen urni valima.

Kommentaare ei ole: