eXTReMe Tracker

veebruar 27, 2020

Mida rohkem ma inimesi tundma õpin, seda rohkem armastan ma oma kassi

25. õhtul lugesin internetist, et Eestis sajab lund. Tädi Tortila muutus selle uudise peale väga ärevaks ja käis iga natukese aja tagant vaatamas, kas meil ka lund sajab. Ei sadanud. Ent hommikul oli maa valge. Autojuhina ma lume üle just ei rõõmusta, kuigi muidu mulle talv meeldib.
Käisin Tallinnast väljas ja teeolud olid ikka väga nigelad. Kohati oli Tallinna-Tartu maantee ikka täitsa jääs. Tagasi sõites täiesti lumes. Kaks rekkat oli kraavis külili. Üks väike auto Ussisoos kraavis, kiirabi abi osutamas. Kommuunikaaslane ütles, et sellistest kohtadest, kus rasked teeolud, tuleb kiiresti läbi sõita. Hea, et meist vähemalt kellelgi veel huumorimeel säilinud on.
Uudistest võis lugeda, et Tallinnas ja Harjumaal toimus eile 60 liiklusõnnetust.
Mulle ei jõua küll kohale, kuidas nii saab, aga saab.  Ju siis üritasid raskete teeoludega kohtadest kiiresti mööda saada.
Tegelikult nägin lund koristamas vaid paari sahka, ühte erakordselt väikest traktorit Tartu-Tallinna maanteel ja minitraktorit lennujaama juures. Ime ka, et siis teid puhtaks ei saa.
Pusa on nii nunnu. Jõudis pererahva ikka ära ära oodata.

Kommentaare ei ole: