eXTReMe Tracker

august 23, 2019

Võõrad suled

Toho tonti! Aju on ikka päris lolliks läinud. Öö möödus nagu põnevusfilmis ja peategelane selles oli Vladimir Iljitš Lenin isiklikult. Lenin pole minu elus kunagi nii tähtsat rolli mänginud nagu Leelo Tungla elus. Algklassides sai küll tema rohelisest lambist loetud, aga pioneerivande lugemise ajal oli suu mul kinni. Muu mind Leniniga ei seogi. Geni järgi küll veel Inessa Armand ka, kes Lenini armuke oli. Geni on üldse huvitav. Selle järgi on printsess Diana samuti mu sugulane. Ja Jaak Joala, Uku Suviste, Valdur Mikita, Martin Lipp, Aino Palitka, kes oli ühe USA presidendi vennanaine, Ardo Hansson ja sellega ühes kotid kaotanud minister.
Aga mis mul sellest. Ega nemad tea, et ma nende sugulane olen. Ma olen eikeegi. President ei kutsu mind isegi roosiaeda.

Kommentaare ei ole: