eXTReMe Tracker

juuli 27, 2019

Vegfest

Käisin Mimmuga Kultuurikatlas Vegfestil. Tegelikult pole ma suur messidel ja rahvakogunemistel käija. Ka ei oli ma vegan - kala, muna ja piimatooteid tarbin. Täna tahtsin aga minna - sissepääs oli sümboolse hinnaga ja soovisin vönerit. Lootsin, et saan sealt odavamalt kui Selverist. Natuke vist saingi. Ja muidu ka huvitav vaadata ja maitsta, mida inimesed söövad-joovad.
Mõned toidukohad oli huvitavad. VegMachine oli kohal. Elujanu oli ka kohal. Rõõmus uudis on, et nad otsivad uut kohvikupinda. Päris kinni siis nad ikka ei pane. Süüa sai hästi ja ütleme siis, et keskmise hinnaga. Järjekorrad olid igal pool aga megapikad. Mimmu soovis bataadifriikaid. Mõned toidunõustajad ei soovita maguskartulit üldse süüa - pidavat vananemist kiirendama ja organismile halvasti mõjuma. Mimmul sellega veel probleeme pole, aga mina suhtun bataati ettevaatlikult. Ja mulle ei istu ka käigupealt söömine. Tahaks ikka korralikult laua ääres süüa. Ja üleüldse - sellise palavusega sooviks vaid vett.
Patrick Fonti mahladest kokteilide tegemise õpitoas käisin. Need on küll ülimaitsvad, ent 0,3 liitri eest 3 eurot maksta võin korra elus, mitte iga päev. Õnneks on mul aeglane mahlapress. Sellega saab isegi vaarikatest mahla kätte. Õppisin, et hea kokteili saladus on topsitäis jääd.
Näikse, et bubble tea ehk mullitee hakkab lõpuks ka Tallinnasse jõudma. Esimest korda elus sain seda umbes kaks aastat tagasi Berliinis. On äärmiselt naljakas tunne, kui mull suus puruks läheb ning kõik maitsemeeled saavad küllaldaselt aktiveeritud. Maitseid on mulliteel palju - see raskendab ostmisel otsustamist. Hapukamad on mu meelest paremad - roheline õun või kirss. Neid sain Narvas Fama keskuses. Seni ainus koht, kus Eestis seda teed müüakse. Vegfestil müüdi ka, aga mullid said täpselt minu nina all otsa. Noored hiinlased (?) väitsid, et avavad kahe kuu pärast ka Tallinnas mulliteekohviku. Cincin.ee. Hoian silma peal.
Ostsin terve kasti merevetika snäkki. Sõin kodus ühe pakikese ära (10 grammi) ja süda hakkas läikima.
Tegelikult on väga tore, et inimesed rohkem taimetoitu söövad. Samas vaatasin hindu ja ma ei saa aru, miks need tooted nii kallid peavad olema. Ja meeletu plastik iga toote ümber. Ühekordsed topsid-taldrikud. No ei ole keskkonnasõbralik.
Ostsin Balti jaama turult kukeseeni. Teen õhtul porgandi-kaerahelbepõhjaga quiche'i. Eesti maasikaid ostsin ka. Eesti maasikad tunneb kohe ära, kui neid korjamas on käidud.
Chill.

Kommentaare ei ole: