eXTReMe Tracker

juuli 09, 2019

T1

Mulle meeldib vist T1 Mall. Seal on mõned kauplused, millest Eestis puudust tundsin, aga mida Euroopas käies alati külastasin.
Tagasi on United Colors of Benetton. Olin päris kurb, kui nad Kristiines poe kinni panid.
Uued tulijad on Yves Rocher. Üheksakümnendatel sai neilt teatud tooteid tellima hakatud ja olen siiani truuks jäänud.
Douglasest olen ka väljamaalt alati soodsaid parfüüme ostnud. T1 Mall of Tallinnas pole veel superpakumisi näinud, aga äkki pole lihtsalt õigel ajal sinna sattunud. Praegu soodukaga pakutav dušigeel on megahea lõhnaga.
Ja muidugi Raamatukodu. Internetist tellides saab hetkel 25% allahindlust. Sinna jäi päris palju raha. Selle summa eest saaks rahvariideseeliku. Või vanaaegse hõbesõle. Aga nüüd saan lugeda rahvarõivastest, pulmakommetest ja muudest rahvuslikest tavadest. Selliseid teadmisi on ka vaja. Iga õige eestlane peab ju selliseid asju teadma!

Ringvaates materdatakse Tõnis Lukast, õigemini tema kõnet ja räägitakse lasnamäelaste kannatustest. Kuulsin minagi kaare all seda kõnet. Nojah, Lukas meenutas mulle niimoodi rääkides kadunud Res Publicas tegutsenud isikut, kelle hüüdnimi oli Jänes. Lasnamäelastest ma parem ei kirjuta.

Kommentaare ei ole: