eXTReMe Tracker

juuli 15, 2019

Uued kaardid

Käisime täna Mimmuga pangas ja uut ID-kaarti tegemas. Ta on juba ammu avaldanud soovi Swedbankist lahkumiseks, aga viimane piisk karikasse langes eelmisel nädalal, kui Mimmu soovis kassile süüa osta ning poes öeldi, et kaart on blokeeritud. Saan aru, et tema kaart kehtib  veel 07/19, aga kui juulis ei saa ei tea mis põhjustel enam kaarti kasutada, siis aitab küll.
Kuna ta kontol oli veel natuke raha, mida automaadist kätte ei saanud, üritasime internetipanga kaudu. Õnnetuseks selgus, et tema ID-kaardi sertifikaadid oleks pidanud ka mõned aastad tagasi uuendama, aga see pisiasi jäi meil kõigil kuidagi kahe silma vahele. Ei saanud ülekannet teha. Pidime panka minema.
Teller oli väga sõnaaher. Konto sai suletud. Üsna pea teen seda ka mina. Kolisin täna juba oma pensionifondi teise panka. Suviste tööotsade pärast ei ole enne septembrit aga mõttekas kontot veel sulgeda.
Teises pangas avasime Mimmule konto ning tellisime mulle kaardi - konto on mul seal olemas.
Mimmu oli üliõnnelik. Mina saan kalkuleeriva inimesena küll aru, et LHVs on mul paremad tingimused, ent ikkagi on natuke kurb. Olen olnud ühes pangas sellest ajast, kui see veel Hoiukassa oli. Ja nüüd siis sedasi. Samas pean südame kõvaks tegema - pank ei ole minu kui kuldkliendiga kliendisõbralikult käitunud. Ega ma ei ootagi megapakkumisi, ent usaldamatuseks ei ole ma samuti põhjust andnud. Et mind ei usaldata, seda näen pangapoolsetest sammudest. Nojah.
Edasi läksime Politsei- ja Piirivalveametisse Mimmule uut ID-kaarti tegema. Tegelikult passi ka. Igaks juhuks, kui peaksime teisele kontinendile reisima.
Ohjah, sealsed ametnikud ei tea vist ka päris hästi, mida nad teevad. Kõigepealt oli pildistamine omaette ettevõtmine. Lõpuks laua taga maandununa suutis proua lapse ankeedile mingi võõra lapse pildi organiseerida. Tuli uuesti pildistama minna. Tegime siis näpujäljed ja allkirja ka. Ametnik suutis ka näpujäljed ära kaotada. Lõpuks sai siiski kõik korda. Mina hakkasin vahepeal kõva häälega naerma. No ei ole võimalik! Tädi solvus selle peale.
Nüüd jääb üle uusi kaarte ootada.

Kommentaare ei ole: