eXTReMe Tracker

juuli 01, 2019

Meie igapäevast leiba...

Aasta tagasi olin perega Berliinis. Ma pole nii halva teenindusega lennujaama veel kogenud kui Tegelis. Isegi Pariisis oli parem. Ja Tel Avivis. Näed oma kohvreid, aga kätte neid ei saa, sest keegi ei vastuta ja ei suvatsegi. Kogu selle jama tõttu jõudsime hostelisse natuke enne südaööd. Kuna Saksamaal elavad "normaalsed" inimesed, siis sellisel kellaajal enam kuskilt süüa ka osta ei saanud. Mul olid küll mõned õunad, aga kes siis öösel figuurile mõtleb!
Leidsime Burger Kingi, mis oli just uksed kinni pannud. Mõned peatused ööbiskohast pidavat olema veel üks Burger King, mis ööpäevaringselt avatud. Lapsel ei saanud ju nälgida lasta ja nii me trammipeatusesse läksime. Äkitselt kuulsime hõikeid ning Burger Kingi töötaja lidus meie suunas Käes oli tal pakike, kus sees nii hamburgereid, friikaid, nagitsaid, kastmeid. Andis TASUTA mu lapsele.
Täna tuli laps tantsuproovist. Sõitsin nii kiiresti kui liiklus lubas Balti jaama turule. Et näljasele kasvavale pidulisele veganburgerit osta. Tema lemmiksöögikohast. Aga seal näidati talle veel enne ametlikku tööaja lõppu ust (kuigi sellel söögikohal ei ole ust). Öeldigi, et oleks midagi väiksemat tellinud, oleks saanud. Ka nii saab. Ka nii võib.

Võtsin eelmise reede Sirbi kätte ja lugesin Alliku "Juuditi" arvustust. Erinevalt minust leidis ta, et Reinold mängis küürakat suurepäraselt. Mina jään oma seisukohale, et see oli tolatsemine. Mida Allik ka teab...

Kommentaare ei ole: