eXTReMe Tracker

juuli 28, 2019

Lülitage palavus välja

Mulle meeldib vist külm ilm rohkem. Vajadusel saan midagi soojemat selga panna ja tunnen end hästi. Palava ilmaga riietusega temperatuuri reguleerida ei saa. Kui on palav, siis isegi aluspesus. Kui just konditsioneeri pole või külma veega vannis ei istu...
Isegi põhjapõtradel on palav ja nad otsivad rannas leevendust. 
Sellise ilmaga on piin töötada, aga midagi ei jäänud üle. Aeg-ajalt on vaja raha ka teenida, et maasikaid või kukeseeni osta. 
Käisin kandlekontserdil. Kristi Mühling mängis nii hästi, et ma olen nüüd tehtud. Kihvt pill. Poleks uskunudki, et talupoegliku tilu-lilu kõrval saab kandlel väga edukalt klassikat ja jazzi mängida. Tõsiselt hea oli. Tõeline elamus.
Nüüd püüan horisontaalasendis end võimalikult vähe liigutada - on vähem palav.
Hakkasin Seethaleri "Tubakapoodnikku" lugema. No ei saa lugeda. Miski häirib. Oskan perekondlikel põhjustel keskmisest rohkem saksa keelt ja mulle käivad kirjalikes tekstides mõningad pisiasjad täiega närvidele. Näiteks kui ß-i asemel kasutatakse β-d (ehk Eszetti asemel beetat). Üks kõrgharitud saksa filoloog, mida tõlk Piret Pääsuke ju on, võiks selliseid asju ometi teada! Toimetaja ka ei tea, aga selle üle ma üldse ei imesta. Kaks inimest on teksti üle käinud ja ei näinud. Kuidagi väga kohmakad laused on ka. Pole vist õnnestunud tõlge. Ei tahagi enam lugeda. Vähemalt seda raamatut mitte, kuigi mulle soovitati seda väga.
Hakkan hoopis Whartoni "Süütuse aega" lugema. 
Kommuunikaaslane kuulab taustaks Joe Dassini. Ei häiri.


Kommentaare ei ole: