eXTReMe Tracker

juuli 14, 2019

La fête nationale de la République française

Täna on jälle see päev, mil Prantsusmaa pidutseb. Mina ootan ka seda päeva alati - õhtul on Eiffeli torni juures alati üliilus Le concert de Paris, mida France 2 pealt jälgin.
Tänased kokkupuuted prantslastega on ka juba ära olnud. Käisin hommikul vabaõhumuuseumis. Mimmu tantsis seal ja lõputantsud keerutas prantsuse vanamehega, kes tuli pärast, kui kõrtsus mulgi putru sõime, juttu ajama. See nägi küll rohkem nii välja, et tema rääkis ja mina püüdsin midagi vastata, aga sõnadest tuli puudu. Aga ma sain vähemalt aru.
Samal pidasid sakslased vabaõhumissat paganlastest eestlase kõrtsi kõrval. Kah huvitav.
Praegu vaatan telekast prantslaste paraadi. See on tunduvalt suurejoonelisem kui meie oma. Suurem ja rikkam maa, rohkem võimalusi. Väga patriootlik! Mulle meeldib, kui inimesed on oma rahvuse ja maa üle uhked.
Merkel oli ka seal. Kaljulaid oli samuti. Vaadaku ja õppigu. Pole minu president.

Kommentaare ei ole: