eXTReMe Tracker

juuni 14, 2013

Tuhkatriinu

Õnnestus ootamatult saada tasuta piletid tänasele Tuhkatriinu balletietendusele. Esiritta ja keskele. Nagu ikka.
Kuskilt oli kõrvu jäänud, et väga hea etendus, kuid nagu alati, ma kriitikaid enne lugenud ei olnud. Nii oli mulle kõik laval toimunu esiti võõristust tekitav. Klassikalise balleti asemel kisti mind moderntantsu maailma. Natuke harjumatu oli, aga samas huvitav ka. Võõrasõed ja võõrasema võiksid miimika eest mingi teatripreemia saada.
Mulle meeldis väga Olga Rjabikova. Tegelikult oleksin soovinud teda peaosas näha. Georg oli kuidagi tuim. Võibolla hoidis end peale jalavigastust. Hingestatusest jäi puudu.
Apelsinid ja liblikad olid väga head.
Jonathan Hanks tantsis ka. Millegipärast arvasin ma, et ta on Eestist lahkunud. Tundub, et ta ei ole enam mu lapse suur lemmik. Vähemalt ei läinud ta nii elevile, nagu mõned ajad tagasi.
Kokkuvõttes ma väga suures vaimustuses ei ole. Äkki teist koosseisu nähes oleksin. Siiski olen rahul, et  olen Tuhkatriinu ära näinud.
Iseasi, kas see tükk päris lastele mõeldud on. Prokofjevi muusika ei pruugi väikestele meeldida, on kohati sünge.

Kommentaare ei ole: