eXTReMe Tracker

jaanuar 06, 2008


Kolm kuningat
ehk kellele head uut aastat, kellele häid jõule või kellele head jõulude lõppu!
Vanarahvas viis täna kuuse välja. Mina ei viinud. Lihtsalt ei raatsi veel. Mõned aastad tagasi ei viinud ka minu isa ja mis sest asjast lõpuks sai...
Tegelikult ei tohiks ma üldse ebausklik olla, vaid peaksin rohkem tõelisele usule pühenduma. Kahjuks pean endale tuhka pähe raputama (õnneks pole tuhkapäev aga enam kaugel).
Hääl pole endiselt tagasi, aga magamistoaremondirinne hakkab lõppema. Kui ma imestasin, kuidas kommuunikaaslane ja tema isa neli tundi kahte põrandaliistu paigaldasid, siis eile oli mul väga hea meel, et kardinapuud pool päeva üles pandi. Üles sai ja otse jäi. Kuigi ka selle paigaldamisel tekkis igasuguseid lõbusaid seiku. Näiteks ei sobinud kardinapuu originaalkinnitused ja puurimisel tuli ette mingi salapärane metall. Õnneks saab tänapäeval kaubandusest peaaegu kõike ja kommuunikaaslane nuputas sinna metalli sisse/peale/alla midagi. Nüüd jääb üle veel riidekappi ja laelampi oodata.

Kommentaare ei ole: