eXTReMe Tracker

jaanuar 15, 2008


Fastfood ehk oled see, mida sööd

Sellel aastavahetusel ei andnud ma mitte ühtegi lubadust, ei tõotanud mitte midagi, sest niikuinii ma neid lubadusi ei täida. Mõtlesin küll korra, et võiksin veidi tervislikumalt toituda, aga midagi ei tule välja.
Täna käisin lapse vanavanaemal külas. Kogemata juhtus sinna pool hõimkonda kokku. Vahetult enne kojuminemist, hakkas ETVs "Meie", kus lahati kaaluprobleeme ning räägiti erinevatest dieetidest. Vist. Sest tervet saadet ma ei näinud. No vaevalt et Aunaste talkshow minu mõtlemist eriti kõigutanud oleks. Ma lihtsalt ei suudaks loobuda kõigest sellest, mida ma õgida armastan.
Ma ei mõtleks üldse oma kehakaalule, kui hõimlaste juures poleks olnud kaalu ja kommuunikaaslase õe laste isa poleks kaalule astunud ja ta ei oleks kõigest seitse kilo minust raskem. Kohutav mõelda, et üks meesterahvas kaalub sama palju (või tuleks öelda vähe) kui mina!
Varsti on iluideaaliks Fastfood-David, iseasi kui ilus see on. Pean tõdema, et tõepoolest oled see, mida sööd. Sama oluline aga on ka see, kuidas sööd. Ja kui palju sööd. Sest teine äärmus on ka päris jube.

Kommentaare ei ole: