eXTReMe Tracker

veebruar 17, 2004

See on vist juba teada, et olen suur Richard Bona austaja. Eelmisel aastal käisin Jazzkaarel tema kontserdil ja ostsin ka tollal veel värskeima CD (Reverence, 2001). Nüüd otsustasin soetada endale ka tema teised plaadid: Scenes From My Life, 1999 ja Munia: The Tale, 2003. Kuna Tartu muusikapoodides pole midagi saada, siis tuleb kasutada tellimisteenust. Tallinna Kaubamajal oli olemas 2003. aasta plaat. Kasutasin tellimisteenust ja sain CD kätte. Väga kena ja vastutulelik teenindus oli. Ning üsna soodne hind ka. Täna Helitroobist oleksin saanud ka järgmiseks esmaspäevaks 1999. aasta plaadi. Taheti ettemaksu saada. "Hea oleks, kui terve plaadi raha kohe saaks. Aga võib ka 25 eeku anda." Muudele plaatidele kehtiv SUUR ALLAHINDLUS sellele plaadile ei kehtiks. Huvitav, huvitav, miks alati TEISTELE plaatidele allahindlus kehtib, aga nendele plaatidele, mida mina osta tahan, ei kehti? Müüja jahus midagi veel väljaostmata plaadihordidest. Võin kätt südamele pannes kinnitada, et MINA ei ole Helitroobist kunagi ühtegi plaati väljaostmata jätnud (sest ma ei ole seal kunagi ühtegi ostu sooritanud). Olin sellisest "raha ette" nõudmisest täitsa hämmastunud. Teadsin juba varemgi, Eestis ei ole ühtegi korralikku muusikapoodi. Kadri-Liis Rebane! Tulen sulle appi, äratame koos!

Kommentaare ei ole: