eXTReMe Tracker

veebruar 05, 2004

Kõhus käib mingi tramburai. Ei saagi aru, kas tegemist on krampidega või hoopis emakavälise rasedusega. Viimane oleks vahelduseks päris huvitav. Või on see hoopis bussisõidust? Bussijuht I.OTS sõitis nii imelikult, nagu oleks purjus olnud. Hoolimata sildist tema kabiinil: Ei põle joond! Linnaliinibussidega on üldse lõbus sõita. 100% rahvast moodustavad pensionärid ja siis jääb mõnele muule ka veel ruumi üle. Vähemalt siin linnas. Ja bussid ei sõida graafikus. Aga see on juba nii vana teema, et ma varsti vist enam ei vihasta ka. Kuigi eelmisel nädalal vihastasin. Buss jäi 7 minutit hiljaks. Küsisin bussijuhi käest, miks nii. Tema punnis vastu, et tema sõidab graafikus. Igatahes mina jäin oma arvamuse juurde, et buss hilines 7 minutit. Ja kohe kukkus üks sajast protsendist minuga sõimlema: et mida ma ülbitsen, ise nii noor veel; ja üleüldse-mina ei tea elust midagi. Vaatasin memmekesele otsa, õigemini küll selga ja nägin seal vähemalt 20 elu, st rebasenahka. Loomakestest hakkas kahju. Siinkohal meenus mulle aga see, et köösneriäris õmmeldi ühele ärakaranud eestlannale ilvesenahkset voodikatet. Öäk. Mitte et ma mingi hull loomaarmastaja oleksin, aga ahviarmastus on mul nende vastu küll. Väljaarvatud teatud sipelgate vastu.

Kommentaare ei ole: