eXTReMe Tracker

november 10, 2019

Rimi kliendikaart- ja "teenendus"

Einoh, ma tean küll, et õige sõna on teenindus, aga näib, et Tammsaare tee ääres asuv Rimi klienditeenindaja ei tea.
Mu kliendikaart ei näita terminalipakkumisi. Ei ava lehekülge, aga kõik muu töötab. Hea seegi. Inimene, kes peaks taolise murega tema poole pöördunud kliendi probleemiga tegelema,  podiseb mulle, et "klienditeenendus" töötab tööpäevadel 9-17. Küsimuse peale, kus infoleti lahtiolekuajad kirjas on, soovitab mul Rimi kodulehelt vaadata. Ma muidugi ei saanud talle ütlemata jätta, et mul ei pea internetti ja arvutit olema. Klienditeeninduse lahtiolekuajad võiksid ikka infoletis nähtavalt kirjas olla. Ning et ta on soovitanud mul juba korduvalt igasuguseid reegleid, kampaaniatingimusi jne. kodulehelt vaadata, siis tundub mulle, et see on tema moodus "probleeme lahendada". Huvitav "teenendus" Rimis.

Kommentaare ei ole: