eXTReMe Tracker

juuni 04, 2006

Viimasel ajal käib kõik närvidele. Alustades sellest, et pisipoodide müüjad tegelevad vaid ühe asjaga - telefoneerimisega. Nõnda kirus taarapunkti tädi oma teist tööandjat. Oli üsna ärritunud. Ma oleksin vist ka selliste pudelikuhjade sees kuri. Taolist vaatepilti pole ma veel näinud. Et plastpudelite hunnikud lausa laeni. Ja õllepudeleid olid ka kõik kohad täis. Ja kui ma nüüd mõtlen, et päris hooaeg ei ole veel alanud...
Ka käis mulle närvidele Lõunakeskuse jäähalli jääpesuauto (hm, ma tahtsin ju selle juhiks kunagi saada), mis kallas hunniku lund parkimisplatsile. Ja siis hakkas kummitama Juulikuu lumi.
Ärritas mind seegi, et tavapoes ei ole rabarberit müüa. Pidin Ökosahvrist ostma, sest mul käisid rabarberikoogineelud. Kokkuvõttes oleks tulnud naabri aiamaalt pätsamine odavam.
Ja eriti vihaseks sain ma siis, kui koogiretseptis seisis, et suruda tainas vormi põhja ja servadele, aga tainas oli ikka täitsa vedel. Ei saanudki surutav olla, arvestades vedelikuhulka, mis sinna käis. Mõtlesin, et jälle see vana nali, et kuni ahju panemiseni on kõik hea. Tegelikkuses oli see parim rabarberikook, mida küpsetanud olen (ja söönud ka, kui nüüd üdini aus olla).
Noh ja siis need Missid. Ja Juur ja Oja enne seda.
Ühesõnaga kõik käib millegipärast närvidele.

Kommentaare ei ole: