eXTReMe Tracker

juuni 27, 2006

Kohe-kohe saabub siia minu äiapapa.
Kommuunikaaslane on seoses külalistega imelikult käituma hakanud. Kui minu ema mõned päevad Tartus redutas, siis ei julgenud ta poest kuus-pakk õlut osta. Ostis vaid kaks. Kahte pudelit õlut olevat ämma eest kergem peita kui kuute.
Eile tahtis ta raamatuid peitma hakata. Tal olevat häbi, et neid nii palju on. Sellest hoolimata ostis (õigemini käskis minul osta) veel Ott Kursi "Rajamaade rahvaid". Et äiapapale näidata, sest nii Kurs kui äiapapa on geograafid. Nojah, teame-teame neid geograafe. Mõned päevad tagasi "Keskea rõõme" vaadates selgus, et Toompere juuniori kehastatav tegelane pidi minu õega ühel kursusel käima ja lõpetama 1989 TRÜ bioloogia erialal. Nostalgia tuli peale. Sai väiksena ikka üsna palju Leningradi mnt. 27 redutatud ja bioloogide-geograafide orgiaid nähtud. Kui ma ei eksi, siis mu õde elas vist vahepeal isegi "Koopas". Hiljem kolis 6. korrusele. Olid alles ajad!

Nüüd veidi oma haigusloost ka. Eile tahtsin perearsti juurde minna. Landöri juurde. Vanast ajast jäänud. No ja ma ikka veel ülikooli nimekarjas ka endiselt, et las siis olla. Aga Aija oli puhkusel ning mind suunati edasi Frilopi (või midagi taolist) juurde. See tädi aga ei suutnud oma töögraafikust kinni pidada. Minule antud ajast pani ta 10 minutit üle ja siis selgus, et ajaliselt eelmine patsient ka veel vastu võtmata. Dorise kisa oli aga tänavalt juba kliinikusse kuulda ja ma leidsin, et ma pigem kannatan veel kaks nädalat valu kui lasen lapsel nutta. Arst laiutas käsi ja küsis, milles tema süüdi on. Tema süü on konkreetselt see, et ta ei suvatsenud õigel ajal tööle ilmuda vaid jäi hiljaks. Nüüd ma siis võimlen valuga võideldes - see vähemalt leevendab olemist.
Viimasel ajal olen üldse kuidagi arstiabi suhtes skeptiliseks muutunud. Mõned nädalad tagasi laupäeval vigastas Doris silma sarvkesta. Kiirabi soovitas mul Maarjamõisa traumapunkti minna. 15 minutit ei toimunud mitte kellegagi mitte midagi. Kui ma valvearstide poole pöördusin, leidsin ma nad arvuti tagant. Arvake ära, mida tegemas. Surfasid rate.ee-s! Lõpptulemusena pidin lapsega ikkagi Kuperjanovisse minema.

Kommentaare ei ole: