eXTReMe Tracker

juuni 14, 2006

Meil on siin Aafrika. Hea meelega lippaks ringi vaid taimekiududest seelikuga, kuid meie kultuuriruumis poleks see mõeldav. Arvatavasti saadetaks mind peagi Raja tänavale. Igatahes püüan riietuda vastavalt ilmale. Seda suurem on aga minu imestus, kui ma näen väikelapsi, kes on pakitud sellise palavusega fliisidesse. Nojah, iga ema oma asi.
Ja bussiga on ka nii tore sõita. Eile pidas bussijuht mulle ja mu kommuunikaaslasele igas peatuses loengut, kuidas tema bussi kompuuter lolliks läheb, kui katuseluugid avatakse. Pidas bussi kinni, uksi ei avanud ja muudkui seletas. Mitu minutit buss graafikust maha jäi, ei teagi. Ajas lõpuks ikka vihaseks küll - selle asemel, et võimalikult kiiresti sihtpunkti jõuda, tuli ettenähtust kauem praaduda. Ja minu näol oli tegemist täiesti vale inimesega, kellele seletada, et süsteem ei tööta, kui luugid lahti. Tean seda niigi. Bussijuhile ka palavus pähe löönud...

Kommentaare ei ole: