eXTReMe Tracker

juuni 09, 2006


Täna algas jalgpalli MM. Mina eriti suur jalgpallisõber ei ole, aga tean päris mitut inimest, kes algul vaatavad mänge niipalju, kui töö lubab, aga alates poolfinaalidest teevad tööd niipalju, kui jalgpall lubab. Üks selline on mul muuseas ka kodus.
Eks igaüks leiab lõpuks endale ka lemmikmeeskonna. Rein Kilk näiteks valge mehena hoiab pöialt valgetele. Või umbes nii, et mida valgem, seda parem. Las brasiillased mängivad ilusat vutti ja sakslased igavamat – ikka olen eurooplaste poolt. Kui Itaalia mängib Brasiiliaga, on Itaalia poolt. Kui Itaalia mängib Saksamaaga, on Saksamaa poolt. Kui Saksamaa mängib Rootsiga, on Rootsi poolt.
Kommuunikaaslane on aga paaadunud Inglismaa fänn. Tema ei saa toetada meeskondi, kellele Inglismaa on kaotanud tiitlivõistlustel penaltiseeriate järel.
Ma siis vaatasin ka natuke esimese mängu esimest poolaega. Saksamaa vs Costa Rica. Ja ma ei saa aru, miks kohtunik kõik hüppepallid Saksamaale andis.

Kommentaare ei ole: