eXTReMe Tracker

märts 27, 2013

Teatri aastaauhinnad 2013

Vaatasin ma siis teatriauhindade kätteandmise teleülekannet (sest isiklikult mind sinna ei kutsutud) ja vangutan pead. Kuidas on see võimalik, et minu ükski favoriit ei saanud ühtegi auhinda? Mina, kes ma olen aasta jooksul 40 korda teatris käinud ja kellel peaks seega olema mingigi teatrinägemus. Mis siis, et ma pole aasta jooksul kordagi Rakveres käinud ja Draamateatris olen ka vaid lasteetendust näinud. Kuidas saab minu arvamus olla źürii arvamusest nii kaldu?
Ja see taidlus Pärnu Endla teatris oli ka kummaline. Dekoratsioonideks oli kasutatud vist vanu Viisnurga jääke ja edevate meesnäitlejate plejaad ei mõjunud ka tõsiseltvõetavalt. Kus see nali pidi olema? Aga võibolla ma ei peagi pärnakate naljadest - alates põlevate küünalde veoauto kasti valamisest lõpetades ülekaalulise keskealise klounivälimusega eneseimetleja köielkõndimise imiteerimisega põrandal - aru saama.
Hm :(

Kommentaare ei ole: