eXTReMe Tracker

veebruar 10, 2007

Mul on nüüd uus look, aga see ei ole vist eriti tõsiseltvõetav. Tänaval kõik jõllitavad, nagu oleks mul nägu must.
Eile keeldus ühe ehitustarvetepoe elektriosakonna infotöötaja mulle lampi müümast. Kõigepealt seletas mulle, et minu poolt väljavalitud lamp on kole. Et mida mu sõbrad sellise lambi kohta ütleksid! Valigu ma hoopis üks teine. Ma sain aru küll, et väljavalitud lambi asukoht oli elektripoisile teadmata. Kui ta siis lõpuks õige karbi üles leidis, hakkas seletama, et seda lampi naistele ei müüda. Ja siis tundis muret, kuidas ma selle lambi ikka lakke saan. Kogu selle kemplemise ja lollitamise peale läks kokku aega üle poole tunni. Ma süüdistan selles oma uut välimust. Või õigem oleks öelda riietust. Kas inimesed siis aru ei saa, et kõige tähtsam on selliste krõbedate ilmadega soojus? Et külm ei hakkaks.

Kommentaare ei ole: