eXTReMe Tracker

veebruar 01, 2007

Keerasin äsja kalendril uue lehe. Aeg lendab ikka meeletu kiirusega. Ja nooremaks ei saa meist keegi, kõigil on kunagi oma aeg minna. Eile läks Kirka. Tänu suurtele õdedele mõjutab ta mu muusikalist maitset veel tänagi. Mul on nimelt ta hittide CD. Kahju tegelikult. Eile läks ka tšehhide Raimond Pauls - Karel Svoboda. Temast ei tea ma küll peaaegu mitte midagi. Kas peaksingi?
Üldiselt oli eile siiski suurepärane päev. Täiesti juhuslikult astusin sisse Annelinna vrplussi ja leidsin nuudlimasina. Minu hing on seda juba väga kaua ihanud, aga kuna tegemist on ikka üsna kalli vidinaga, siis on ost seni tegemata jäänud. Poole hinnaga võis selle aga "muretseda" küll. Müüja veel rääkis masinat sisse pakkides, et keegi oli seda vaadanud ja lubanud õhtul ostma tulla. Mina napsasin selle ära. Süümekad on veidi...
Kõige selle tulemusena otsustasin päeva pastameelselt lõpetada. Tegin oma firmarooga lasanjet. Õnnestus suurepäraselt nagu alati. Või isegi veidi suurepärasemalt. Süües tekkis vahepeal mõte, et võiks Tartusse lasanjeköögi teha. Ei tea, kas turgu oleks?
Ja et ahjusooja ära kasutada, tegin kokaraamat.ee Mia kooki ka. Õnnestus ka suurepäraselt.
Nuudlimasinast on mul aga kõige parem meel.

Kommentaare ei ole: