eXTReMe Tracker

veebruar 24, 2007

Head vabariigi aastapäeva! Kui nõukogude võim kestaks, siis suure tõenäosusega lihtseltsimeestel internetti kodus ei oleks.
Meil käis aastapäeva esimestel tundidel politsei. Õigemini meie uute naabrite juures. Ma vist kirjutasin siin, et meil on detsembrist uued naabrid. Ma ei ole siiani aru saanud, kes kõrvalkorteris elavad või mis suhted seal elutsevatel tegelastel on. Hullem kommuun kui mul omal ajal ühikas.
Ühesõnaga käis öösel seina taga tõeline orgia. Sain minagi sellest osa. Enne korravalvurite saabumist karjus tulevane kosmonaut sealpoolsusest "Hallo kosmos! Hallo kosmos! Hallo kosmos!" Alumistel naabritel sai vist "sünnipäevapeost" küllalt ning kutsusid mundrimehed kohale.
Naabrimees Ott (olgu siinkohal mainitud, et korteriomanikust naabrinaisel on minu tähelepanekute kohaselt kaks meest) nõudis koridoris valjuhäälselt endale trahvi ja kui politsei provokatsioonile ei allunud, kukkus naabreid siunama. Sealhulgas meid, et me olevat imelikud. Võibolla olemegi. Istume kodus, aegajalt käime koolis ja mõnikord ka tööl (kui tööd parajasti on) ning kasvatame last. Ja meie juures ei toimu joomapidusid. Tõepoolest väga imelikud inimesed. Nemad on meie arvates aga normaalsed - lasevad oma umbes aastasel lapsel nii päeval kui öösel tundide kaupa röökida, joomapralletavad mitmekümnekesi selle väikese beebiga ühes korteris. Külalistel on väikesed lapsed ka kaasas, et ikka varakult eeskuju näidata.
Eesti politseile annan ma seekord au, sest nad ei lahkunud enne, kui suurem seltskond kadus. Nii umbes kell kolm sai vaikus majja.
Kuna magada ei saanud, vaatasin telekast "The Game"'i. Tahaks endale sellist sünnipäevakingitust, kuigi ega mu elul ka praegu eriti midagi viga ei ole.
Praegu on aga väga "siil udus" tunne.
Head vabariigi aastapäeva!

Kommentaare ei ole: