eXTReMe Tracker

detsember 19, 2006

Kommuunikaaslane sai ühest kohast halva teeninduse eest lohutuseks Apollo kinkekaardi. Loomulikult on vaja see kohe ära realiseerida, üks raamat paljude seast isegi välja valitud. Eile jäi omandamine katki, sest raamtupood oli ostlejaid täis. Eks ta ole jah, et raamat on kindlapealeminekjõulukink. Iseasi, kas kingisaajale saadav teos ka meeldib. Nii umbes 70aastane klassika läheb ikka peale. Nii olidki eile enamuse süles "Bullerby lapsed" ja "Väike prints". Viimast ei maksa mulle kunagi kinkida. Ostsin selle kunagi, sest minu klassijuhataja kiitis seda maast taevani, raamatukogust mul seda laenata ei õnnestunud ja nii oligi mul seoses selle raamatuga mingi seletamatu tunne tekkinud. Kui siis kordustrükk ilmus, soetasin selle. Ja pettusin. Võibolla olen ma pime (sest kõige tähtsam olevat silmale nähtamatu), sest ma ei leidnud sellest raamatust mitte midagi. Võibolla pean ma veel arenema. Aga võibolla mulle prantsuse Coelho lihtsalt ei sobi.
Nojah siis on veel poes sellised ostjad, kes ise ka ei tea, mida nad kinkida tahavad. Ei tea, millist kirjandust kingisaaja eelistab, ei tea iseendagi eelistust. Müüja soovitagu midagi.
Täna siis uuele ringile.

Kommentaare ei ole: