eXTReMe Tracker

oktoober 31, 2004

Aktsioon lõng ja vardad.
Kuna ilm läks külmaks tagasi (mäletate seda kampsuni harutamist kevadel), peab lõngast taas kampsun saama. Varem ei sobinud muster. Pure villalõng eeldab, et sellest peaks saama mingi arankampsuni moodi asi. Aga kuna ma olen nii algaja, siis ma rohkem harutan kui loon. Harutatud lõnga on aga jube ebameeldiv kududa. Aga ma ei kurda, sest harjutamine teeb käsitöömeistriks. Minust võib varsti saada koondise Uku vabakutseline liige. Juba praegu on mul luba kodus töötada. Või nagu ütles Ervin: "Minu spetsialiteediks on puulusikate valmistamine. No vahel ma koon ka kampsuneid, labakuid. Aga viimasel ajal ma valmistan ainult kunstnikerdustega esmaabikappe. Ja... ja nii see elu veereb, päev päevalt, üksinduses, kampsunite, labakute ja esmaabikappide keskel.”

Kommentaare ei ole: