eXTReMe Tracker

oktoober 08, 2019

Mulle ei meeldi inimesed

Mulle ei meeldi vist inimesed. Parema meelega elaksin Turbuneemes kuuse ja männi lähedal. Mehe, lapse ja kassiga. Õnnetuseks ei võimalda mu töö iseloom kaugtöötamist näiteks arvutiga. Et midagi muud teha, selleks olen liiga mugav, laisk või arg.
Nii ei jää mul muud üle, kui kannatada keskealisi naisterahvaid, kes ei ole võimelised tanklaautomaadis tankimise eest tasuma, vaid lähevad tanklahoonesse kaardiga maksma. Avastavad siis aga, et on unustanud pini või kaardil pole raha. Jant kestab 5 minutit. Kõrvalkassa ei tööta. Ega ma ei peaks seal järjekorras seisma, kui oleksin normaalne ema, kes jõuab hommikul putru keeta, mahla pressida ja patse punuda. Ei. Selline elu mulle ei sobi. Mõtlen õudusega, millal ise selliseks muutun. Esimesed ilmingud on juba olemas. Kui imestasin aastaid tagasi Kommuunikaaslase tädipoja abikaasa sõidumaneeride üle, siis suutsin täna ise korduvalt üle äärekivide sõita. Nägemine on paigast totaalselt ära. Naisterahvad muutuvad teatud eas imelikuks. Ausõna.
Või siis imelikud autojuhid. Kihutavad mööda, keeravad ette ja siis aega küll! Mul on hea meel, et mu tööandjad pole mitte kunagi soovinud minuga tööintervjuu raames mööda linna sõita.
Või seisad söögikohas järjekorras ja mingi jorss marsib oma mutiga ette. Kui julged mainida, et seisid ka nagu järjekorras ja härra suvatses oma prouaga ette trügida, pakutakse tabletti. Eesti on paberitega psühhiaatreid täis, nagu näib.
Või kolleegid, kes mitte midagi ei tee ja põhjendavad seda sellega, et on juba tehtud ka. Või kolleegid, kes tahavad midagi, aga ma ei saa aru, mida nad tahavad. Räägivad pika jutu ära, aga ma ei saa mitte midagi aru.
Või koosoleku juhataja, kes ajast kinni ei pea.
Või hambaarst, kes 45 minutit üle aja laseb. Üle minu aja.
Või kaks naabermaja ühistut, mis korraga parklat ehitavad ning mulle parkimisprobleemi tekitavad. Tõesti ei ole autot kuskile panna. Ja autost ma ei loobu ka, kuniks Tallinna ühistransport toimivaks ei muutu. Inimene või inimesed saavad selle eest palka, aga tulemus?!
Või tänavatel karjuvad lapsed.
Või ma ise. Masendav. Mulle ei meeldi vist inimesed.




Kommentaare ei ole: