eXTReMe Tracker

mai 01, 2013

Kevadpüha

Mul on täna täitsa pühapäeva tunne, ainult et televiisorist tulevad täitsa valed saated. Sellist jalgpalli on võimalik vaid teisi- või kolmapäeviti näha. Vähemalt lendas pall õigesse väravasse.
Tundub, et kevad on lõpuks otsustanud kohale jõuda ehk esimest korda tundus mulle õues, et natuke soe on. Suurpuhastasin ära köögi. Et päike sisse paistaks.
Eile käisin rongiga Tartus. Võrreldes minuaegse Tartuga on seal vist praegu huvitavam elada. Ka ei näinud linn nii must ja räpane välja nagu Tallinn. Ülikooli peahoonest mööda minnes kihvatas korra sees. Kurb hakkas. Ja kui vahetult enne kojusõitu veel korporandid volbrirongkäiguks kogunema hakkasid - laulu ja lippudega - tekkis tahtmine mõneks ajaks sinna jäädagi. Aga olen endiselt arvamusel, et mina armastasin Tartut rohkem kui Tartu mind.
Tagasi sõites oli rongis must kass. Peaaegu samasugune eksemplar nagu mul kodus, ainult et 8 aastat noorem ja lühema karvkattega. Karvasemad kassid tunduvad mulle siiski śefimad. Isegi, kui nad meenutavad ühte suurt pusa.
Nüüdseks on ühest väravast saanud seis 3:0 ja võib vist rahuliku meelega magama minna. Loodan, et näen öösel sama sürre unenägusid nagu ööl vastu tänast.

Kommentaare ei ole: