eXTReMe Tracker

juuli 07, 2012

Midagi on viga.
Ametialaselt läheb kõik hästi - kaitsesin ametialast kõrgemat järku ja sain selle. Olen oma tööga rahul ja mulle tundub, et ka minu tööga ollakse rahul. Ka suvetööga. Kui eelmisel aastal kostus veel aegajalt nurinat, siis sellel aastal kuulen vaid kiitust.
Aga hing ei ole ikka rahul.
Vahepeal ei saanud ma nädalatekaupa magada. Ärkasin öösel 2-3 üles ja enne 4 magama ei jäänud. Õnneks on nüüdseks vist normaalne uni tagasi. Olen saanud vähemalt neljal viimasel ööl magada. Ja näinud kummalisi unenägusid. Näiteks täna nägin ma ühte kunagi varemgi näinud und. Soetasin endale uue elamise, ühe hästi halvas korras, aga laheda korteri. Tegelikult tunnen viimasel ajal, et praegune elukoht on end ammendanud ning vajaksingi uut elukohta. Võibolla see ongi see uus, mida oma ellu kutsuma pean. Võibolla ongi aeg muutusteks. Võibolla ongi praegu see hetk.

Kommentaare ei ole: