eXTReMe Tracker

detsember 17, 2007

Pipparkakast
Jõulude eel, ajal ja järel saab kilode kaupa piparkooke ära söödud. Mõnel varasemal aastal valmistasin ise piparkoogitaina, viimastel aastatel pole aega olnud. Ja tingimusi ka mitte. Ma isegi ei tea, kas mu praegune gaasiahi üldse töötabki. Ma pole eriline gaasiinimene. Olen suutnud isegi ühe köögirätiku juba põlema panna, millest on muidugi hirmus kahju, sest sellel oli kena heegelpits ääres. Ise heegeldasin vähemalt 10 aastat tagasi.
Kunagi tulevikus on kõik ehk hoopis teisiti, sest juba järgmisel aastal (vist jaanuaris) saan uue köögimööbli koos elektripliidi ja ahjuga. Seniks järan aga poepiparkooke ja leian internetist väga kummalisi lehekülgi. Näiteks selle siin. Ma pole rootsi keelt kunagi üliilusaks pidanud, aga "kärleksfulla" ja "pipparkakan" on küll keelelised saavutused. Igatahes on seda piparkoogiretsepti väga huvitav lugeda. Noh ja piparkoogivormid on ka vastavad või nagu nad ise kirjutavad: "endast lusten begränsar fantasin".



Kommentaare ei ole: