eXTReMe Tracker

august 05, 2007

Nii kurb kui see ka ei ole, ma ei ole suutnud siiani Tartus endale sobivat tööd leida. Kommuunikaaslasel oleks ehk võimalus, aga ta on oma Tallinna otsaga vist liiga rahul. Olen täiesti alla andnud. Käisin isegi Tallinnas kortereid vaatamas. Ega suurt midagi vaadata ole - enamus korterid ei vasta minu maitsele ja tingimustele. Ja ega kinnisvaraportaale uskuda ei maksa ka. Nii näiteks nägi üks neljatoaline korter, mida reklaamiti "värskelt remondituks" välja hullem kui minu praegune pooleldi remonditud korter. Teine neljatoaline enam nii kole ei olnud, kuigi ka seal tuleks remonti teha. Ja kõikidel maakleritel oli millegipärast lemmikteema nr. üks - neljatoaline korter, siis saaks teine laps ka toa. Ei ole teist last plaanis. Selle ühegagi palju tegemist.
Tartusse sõites sattusid bussile ette pühapäevaautojuhid. Vene masinate ja kummalise sõidustiiliga. Samas ei saanud nendest vähemalt üks vist eriti paha inimene olla, sest tal oli ilus kutsa autos. Aga vahepeal oli tunne jah, et hüppa või ise bussirooli. Meie riigil on vaja suuremat Tartu-Tallinn maanteed.
Eile käisin Pampersi Väikelaste Arengu Akadeemias. Ma päris ei nõustu nende mõõtmetega, mis seal on, aga lõbus oli ikka. Eriti ülisuur tugitool. Sellise võiks endalegi soetada.
Tänase päeva teema on kukeseened. Kuna mina vist niipea metsa ei saa, siis ostsin neid turult. Kord aastas võiks isegi linnainimene kukeseeni süüa. Või mis?

Kommentaare ei ole: