eXTReMe Tracker

august 23, 2007

Kaal langeb endiselt. Sellest tulenevalt on praegused riided mulle liiga suured. Vanad riided aga VEEL ei mahu hästi selga. Käin riidepoodides ja enesetunne muutub paremaks. Mitte et sealt midagi eriti osta oleks, aga mulle mahuvad 38 riided jälle selga. Ja Mosaicis lausa 36, vaata et 34 läheb ka peaaegu, aga see on üldse üks imelik pood. Kas see on ülekaalulistele mõeldud või?
Nii et olen viimasel ajal palju aega riidepoodides aega veetnud. Aga isegi mina ei saa järgi oma vanemale õele, kes võikski poodidesse jääda. Käisime eile viis! tundi Lõunakeskuses. Mul hakkas oma ajast lõpuks kahju ja närviliseks muutusin ka. Täpselt nagu mehed, kes peavad oma naisukesi ostlemisel saatma. Kahjuks ei ole mitte kusagil mujal kui Kaubamajas punast nahksohvat, millel oma tuimusega kahekesi istuda ja oodata. Millal ostleja oma uute asjade omandamisega ühele poole on saanud. Asjad võivad osutuda väga tülikaks. Sellest saan ma nüüd aru, kui kolimine on kohe ukse ees.

Kommentaare ei ole: