eXTReMe Tracker

juuli 25, 2007


Ei juhtu siin elus tõepoolest midagi huvitavat, kui just ise oma elu huvitavaks ei püüa teha. Üksikemadel ei anna aga eriti midagi korraldada. Jah, võib nii öelda küll, et olude sunnil on minust saanud üksikema. Mitteametlikult siiski, kuigi seal suurt vahet vist ei ole.
Minu magamistoa akna taha on kolinud tuvi. Ta on kas väga julge, sest minu kõtitamised teda minema ei aja või on ta väga haige. Kahtlustan viimast. Paranoiline nagu ma olen, ei julge isegi akent lahti teha. Äkki tulevad pisikud sisse.
Löön viimaseid vabu nädalaid surnuks, sest varsti ongi aeg tööle minna. Kohe üldse ei tahaks. Hea meelega istuksin lapsega kodus ja oleksin üksikema. Mulle sobiks rantjee-elu väga hästi. Et ma midagi sellist endale lubada saaksin, peaksin lotovõiduga suurema summa võitma. See oleks aga juba tõeline ime.
Pean vist kähku magama minema, muidu ajavad suured unistused mu meele mustaks.

Kommentaare ei ole: