eXTReMe Tracker

mai 04, 2006

Mul tuleb nutt peale, kui vaatan, kuidas mu kontojääk mühinal kahaneb. Juurde ei ole midagi tulemas. Ei mul ega kommuunikaaslasel. Aga ei saa ka täna ostudeta. Kirjandusfestival Prima Vista jälle algab ja sellega seoses ka kirjastuste raamatumüük. Mul on juba raamatusoovid teada, jääb üle vaid ostud sooritada. Saab ehk natukenegi odavamalt kui poest. Arvestades viimaste päevade väljaminekuid tuleb rahakotiraudu natuke koomale tõmmata. Eelmisel nädalal soetasin Vseviovi (tundub, et viimase) ja Umberto Eco. Viimane on küll hästi ilus raamat.
Kodune raamatukogu saab täna veelgi ilusamaks. Pärima peaks selle ühel päeval Doris (rohkem lapsi päevakavas ei ole; olen vist vägivalla ohver). Kui tema mingil põhjusel ei peaks nende vastu huvi tundma, siis tuleb raamatukogu annetada. Mõnele naiskorporatsioonile näiteks.

Kommentaare ei ole: