eXTReMe Tracker

märts 21, 2005

Mulle meeldib osta raamatuid, mis on läbi müüdud.
Näiteks ajasin ma aastaid tagasi taga Varraku "Dinosauruste radadel". Mina ei tea, kust kirjastuse töötaja selle paarinädalase otsimise tulemusena välja võttis, aga dinosaurused ma endale sain.
Mõned nädalad tagasi soetasin Henno Käo "Väike rüütel Rikardo" sarjast Minu esimene raamat. Kõikjal raamatupoodides öeldi, et toode on läbi müüdud. Mina leidsin aga ühe eksemplari Mustamäe Prismast. Üks jäi minust veel sinna.
Täna leidsin Tartu ülikooli raamatupoest Philippe Delermi "Väikesed naudingud". Jällegi läbimüüdud toode. Viimase teose vastu hakkasin suuremat huvi tundma peale Theatrumis käimist. Eva Eensaare ja Maria Petersoni esitatud laulude vahel luges Helena Vooglaid neid palakesi nii mõnusalt.
Ja see "Bumps!" on täielik saast. Reet Rand ja tema tõlkimisoskused ei kõlba kuhugi. Aga ka selliseid raamatuid peab lugema. Eks ikka sellepärast, et hinnata paremini väärtkirjandust. Ma siis laenan seda saasta tuttavatele vanatüdrukutele, et ost hoolimata odavast hinnast täiesti mõttetu ei oleks.

Kommentaare ei ole: