eXTReMe Tracker

märts 18, 2005

Käisin täna Viljandis. Muuhulgas külastasin ka oma sealset lemmikraamatupoodi. Lemmik on viimane lihtsal põhjusel - seal on raamatud üliodavate hindadega. Näiteks soetasin 28.12.2002 Nikolai Baturini "Apokalüpsise" vaid 25 krooni eest. Enne maksis teos 59 krooni. Eesti Raamat müüb seda hetkel "soodushinnaga" 50 krooni. Hoolimata sellest, et ma ei tohiks mitte midagi osta, sest investeerisin eile peaaegu 28 000 ei kuhugi, sai täna minu omaks Zoe Barnesi "Bumps!". Erinevalt raamatu kangelannast ei ole mina sarmikas, seksikas, edukas ega rase.
Ja ma käitusin vist poes veidi nipsakalt ka, aga ma ei saanud teisiti. Nimelt oli esoteeria alla liigitatud Jüri Lina "Skorpioni märgi all". Võtsin raamatu ja soovitasin selle õigesse kohta panna. Müüja-noormees puikles alguses küll vastu, kuid tutvus veidi raamatuga ja noogutas mulle tunnustavalt. No kui ikka väga tahta, siis võiks Lina ju esoteeria alla ka pista.
Kodus leidsin postkastist "Küüniku sõnaraamatu". Kena, kui raamatuid kingitakse. Aga nüüd hakkan lebotama. Laiskleja kohta on muide selles sõnaraamatus öeldud: Laisklejad on inimesed, kes roostetavad loorberitel.

Kommentaare ei ole: