eXTReMe Tracker

juuni 28, 2019

See, mida tahan, on...

Eile oli seitsmemagaja päev. Vanarahvas tavatses selle järgi järgneva seitsme nädala ilma ennustada. Õnneks jagus eilsesse nii vihma kui ka päikest. Ning õnneks paistab täna päike. Tõesti ei soovi vihmast ja külma suve.
Sool sai otsa. Mu lemmik - La Baleine. Ma muud tegelikult väga ei kasutagi. Mõnikord soolahelbeid ja vahel harva ka Himaalaja soola. Otsisin seda kodu lähedalt poest - ei olnud. Sõitsin ekstra kesklinna, sest töölähedases poes müüakse seda kindlasti. Sain. Ja kuigi see on päris krõbeda hinnaga, jagub seda pikemaks ajaks. Mulle tundub, et see on soolasem sool kui nii mõnigi teine sool.
Käisin rattaga sõitmas. Õigemini mõtlesin, et sõidaks üle pika aja, aga äkitselt hakkas nii paha, et anna või otsad. Tagasi sõitsin DDRi turisti tempos.
Tõmbasin kodus end kerra ja lugesin. Eneseabiraamatut. Ma selliseid ka väga ei loe, aga hiljuti hakkas ühes uudisenupukeses silma, et edukad inimesed loevad. Eneseabiraamatuid ja biograafiaid. Mitte et ma nüüd edukas oleksin, aga äkki aitab see mind edukaks saada. Võtakski järgmisena ühe eluloo ette. Michelle Obama oma näiteks.

Kommentaare ei ole: