eXTReMe Tracker

veebruar 04, 2008

Mu üks tuttav ajakirjanik saatis mulle edasi ühe nende ajalehe postkasti potsatanud vihjemeili. No eks neile saadetakse igasugust jama, aga see kirjatükk on ikka paras naljanumber küll. Ah, et Tartus ei olegi bidedussi?! Aga eks lugege ise. Kirjapilt on muutmata.

"Alustasin laupäeval WC-hädäst. Mureks on kempsude varustus. Tavaliselt ei ole nagi. Vähemalt kui kasutap traksi rihma asemest, on vaja panna nagi otsa jopp ja kampsun, kes on trakside peal. Kui nagi ei ole ja põrand on otse kusine, katsut hoida seljas võitud riideid süles, mitte kerge, kindel ega mugav.
Riia mnt ääres Pauluse kiruku vastas Restoraan Sodiaakis ütlesin nagi puutumisest. Täti oli mulle pahane. Andis nõu jättaa riided saali. Kas ma võtan kampsuni seljast ja jätan mütsi, jope ja taskudes asjad sinna jäselevalveta, ning lähen alusärgiväel kempsu?
Selle kroonib vel märkus, et paperit ei ole ega bidedussi.
DuNordi kohvikus (hoteli majas) onva-WCs oli duss aga voolik lühikke. Paperid ei olnud. Kuna tekin asjast märkuse, minu peale kaevatti, et kasutasin INVA-WCt. Küsisin, kas invalidid ei vaja paberit ega piisavalt pikka voolikut. Käi persse, kui ei meeldi."

Kommentaare ei ole: