eXTReMe Tracker

november 24, 2007

Käisin täna Viljandis. Rongiga. Ma olen rongiinimene. Mulle lihtsalt meeldib rongiga rohkem sõita kui bussiga. Õhku on rohkem ja ruumi ka. Ja huvitavam on. Seda enam, et Tallinnast Viljandisse sõitsin ma rongiga viimati vähemalt 12 aastat tagasi. Kohati oli loodus ikka väga maaliline - udu, ühel metsalagendikul hunnik metskitsi, täiskuu.
Viljandi on muidu väga ilus linn, aga sealsed inimesed... Ma parem ei jätka.
Tänane käik kujunes igatahes kaubareisiks. Sealne kaubavalik on hoopis teistsugusem kui Tallinnas või Tartus, kohati ehk isegi parem. Tundsin ennast nagu välismaale sattununa. Nii ma siis ostsingi endale lumememmega punase (piima)kannu ja teekannu, sest selliseid pole kusagil mujal näinud. Mida ma nendega küll peale hakkan, ei tea.
Tagasi tulin ka rongiga. Või nagu vedurijuht seda nimetas: "diiselmootoritega varustatud poolkiire rongiga". Sest lisaks mugavusele oli see ka veel odav - 63 krooni üks ots. Soovitan soojalt rongisõitu!

Kommentaare ei ole: