eXTReMe Tracker

september 01, 2007

Ostsin ükspäev kaasaegset kirjandust. Tiina Laanemi "Väikesed vanamehed" ja Anna Davise "Kingakuninganna". Esimese lugemist juba alustasin, kuigi mul puudub siiani sellest teosest igasugune arvamus. Loen edasi, äkki tekib.
Viisin täna oma lauaarvuti parandusse. Lõpuks ometi. Lihtsalt mulle meeldib kodus tavalise arvuti taga toimetada. Väljaspool kodu eelistaksin loomulikult rüperaali, kuid kodus peaks olema ikka selline korralik kobakas, mis paigalt ei nihku. Ma arvan, et isegi 6-kilone läpakas ei meeldiks mulle kodus.
Täna on olemine soojem. Parandasime nimelt kommuunikaaslasega elektriradiaatori juhtme ära.
Säästumarketis käisin üle aasta, ma arvan. Odavaid paprikaid ostsin. Nägin seal ka naabrinaist, kellel õitseb aknal valge toakannike. Polegi sellist värvi näinud. Ma muidugi lunisin endale lehti ja sain ka. Ei tea, kas need vastu talve idanema ka lähevad?

Kommentaare ei ole: