eXTReMe Tracker

aprill 28, 2007

Ma olen oma suhtumist viimaste päevade sündmuste tõttu muutnud. Kui varem olin lihtsalt eelarvamustega, siis nüüd olen tõepoolest üsna vihane.
Üleeile õhtul oli mu esimene mõte, kuidas Savisaar olukorda kommenteerib, kuidas ta oma valijate käitumist hindab. Nimetatud seltsimees hoiab targu aga avalikkuse eest kõrvale. Tema blogikommentaarid räägivad iseenda eest.
Kummaline oli eile hommikul riigitelevisiooni naissaatejuhi heietusi kuulata, kuidas ta oma punase jaki musta vastu vahetas, kui kuulis ühest hukkunust. Loll jutt mu meelest. Minul turistidest küll kahju ei ole. Eriti sellistest märatsejatest. Ojuland käis minu mõtte välja (st. me mõtleme üsna sarnaselt), et elamisloaga turistide elamislubasid pikendada ei tasu. Tehtagu siis seda!
Kiidan valitsust, et see tinasõdur ükskord ometi ära koristati. Ammu oleks juba pidanud. Mart Laar oleks seda omal ajal tegema pidanud.
Ja politseinikud on ka mu meelest väga tublid.
Rahu!

Kommentaare ei ole: