eXTReMe Tracker

november 10, 2006

Ma vaatasin eile Tipi ja Täpi saadet. Ei tea, kas see oli kuidagi minu üleüldise nukra meeleoluga seotud, aga mulle tundus see saade lihtsalt jälk.
Tore on, et elusat kala süüakse, aga kuskilt läheb ka eetilisuse piir. Miks peaks äranülitud, viimseid hingetõmbeid tegevat kala ja tema piinlemist suures kaadris näitama?
Miks peab saatesse organiseerima ilmses šokiseisundis Anne Veesaare? Loomulikult on huvitav, aga ajastus vale.
Inno Tähismaa oli ka kohal. Huvitav, kas ta üldse midagi näeb ka - silmad on tal nii pilukil? Väga loll lõik oli igatahes. Tipp (või on ta Täpp?) ajas ikka hämmastavalt rumalat juttu ja näitas üles oma võhiklikkust. Isegi mina, kes ma I&I blogi ei loe, tean, et nad räägivad peale seksi ka loomadest ja loodusest.
Noh, minule hakkab küll Tipp vaikselt Reet Linnat meenutama (ehk siis temast saab aastate pärast samasugune tädi) - "Eesti rahvas armastab mind".
Tase.

Kommentaare ei ole: