eXTReMe Tracker

aprill 15, 2006

Küll mõnel inimesel on ikka hea elu. Kondab kogu aeg mööda Eestit ringi- kord Otepääl, siis Viljandis, Räpinas ja ei tea kus veel. Ise ma ei mäletagi, millal viimati neis paigus käisin. Kõik nädalavahetused veedetakse kuskil mujal. Nüüd siis väidetavalt Tallinnas. Mis asju aetakse, selles ma päris kindel ei ole. Tõestuseks tuuakse aegajalt küll raamatuid - nagu neid meil veel vähe oleks. Vihaseks ajab juba! Aga ei ole halba ilma heata. Nii näiteks saan ka mina nüüd arvuti taha. Siinkohal pean vist mainima, et eelmine arvuti läks jälle õhtule ja see, mille taga olen, on see esimene, mis sai peale katkiminemist küll üles putitatud ent seisis kapi otsas. Selles arvutis siin oli muuseas katkiminemise hetkel ka minu poolik bakalaureusetöö. Selles teises arvutis, mis hetkel õhtul on, on aga kõik minu lapse pildid. Miks ma neid küll CD-le ei võtnud?

Kommentaare ei ole: