eXTReMe Tracker

märts 12, 2006

Mõnikord on ikka külalistest kasu ka. Näiteks saavad toad põhjalikumalt koristatud. Kuna järgmisel nädalal on oodata natuke puhtusefriigist lapse vanaema külaskäiku, alustasin juba täna kraamimisega. Triikisin peaaegu terve päeva pesu. Millal seda nii suures mahus tegin, ei mäleta. Ja riidekappi koristasin. Ma küll ei usu, et külaline otse minu riidekappi satub, aga nii muuseas võiks kapi ukse ju lahti "unustada".
Aknaid oleks ka vaja pesta. Sügisel ei julgenud ma kolmandal korrusel kõõluda.

Muude toimetuste kõrvalt lugesin Akadeemiast artiklit platsenta söömisest Eestis (nagu ka mu naaber). Jõle. Ise seda olluskit näinuna ei saa ma aru, kuidas seda süüa saab. Ja muidugi tekkis mul küsimus, kuhu viis maasikaid kasvatav ämmaemand minu 624 grammi, sest selles tekstis mainiti, et platsentadega äritsetakse. Igatahes üsna vastik lugemine. Repulsive.

Kommentaare ei ole: