eXTReMe Tracker

jaanuar 04, 2006

Kas teie teate midagi Koopaoravast? Näiteks selle sõnu? Hetkel meenub mulle ainult viis ja sedagi tänu sellele, et mängisin seda muusikakoolis esimeses klassis. Autor valmistas mulle küll üllatuse - Beethoven.
Viimasel ajal on Koopaoravast saanud aga igapäevane teema. Nimelt luges kommunikaaslane Indrek Hirve heietustest "Sõralised: Hirve ja Kitse suhetest", et kui Hirv veel väike oli ja teda paariks tunniks Kitsede kätte hoida anti, siis oli ta onu Elmari (Kits) eest kaerakäkke söönud ja onu Elmar laulis talle selle eest Koopaoravat. Hiljem pidi tema laulma. Alati kui tädi Linda (Kits) ja onu Elmar (Kits) vastu juhtusid tulema, pidi Hirv Koopaoravat laulma.
Nüüd olen mina samas seisus - pean Koopaorava viisi vähemalt kümme korda päevas ümisema. Sõnu ma ju ei tea. Väga tüütav, ma ütleksin.

Täna ostsin elutuppa lõpuks ometi laelambi. Selle kokkupanek osutus aga keerulisemaks kui arvasin. Kasutusjuhendist ei olnud ka suurt abi - see oli puhtas inglise keeles ja õpetas hoopis mingit muud lampi kokku panema. Kolm esimest etappi läbisin õnnelikult, aga edasi ei osanud ma kaheteistkümne juhtmeotsaga enam midagi peale hakata. Kisa ja kära kui palju. Lõpuks läksin poodi, kust lambi ostsin ja palusin müüjal mulle selgitada, kuidas siis ikkagi. Lõpptulemusena võeti poes näidislamp laest alla, kisuti see lahti ja mina sain asjale lõpuks ikka pihta ka. Praegu elutoas valgust ei ole, sest õues läheb varakult pimedaks ja katsu sa taskulambivalgel midagi teha. Eriti elektritöid.

Ja muidugi head uut aastat kõigile. Kui uskuda eilset Postimeest, siis saab varsti jälle jõule ja aastavahetust tähistada.

Kommentaare ei ole: